Genel Bakış!

Düş Patikası Video ve Grafik Tasarımcı Arıyor

Video ve Grafik Tasarımcı – Düş Patikası

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

• Tercihen turizm sektöründe çalışmış, sektör ihtiyaçlarını bilen veya turizm sektörüne ilgi duyan,
  • Facebook, Instagram, Tiktok, Linkedin, Twitter, Youtube, Forum, Blog vb. tüm sosyal medya alanlarında görsel içerik (Resim, video vb.) ve özgün yazılı içerik üretebilecek deneyime ve yaratıcılığa sahip
  • Adobe Photoshop, Adobe After Effect ve Adobe Illustrator tasarım ve video programlarını kullanabilen, hızlı ve yaratıcı tasarımlar sunabilen
  • Mesleğinin ihtiyaçlarını bilen ve kendini geliştirmeye hevesli
  • Üniversite Mezunu
  • Tam zamanlı çalışma arkadaşları arıyoruz.

Başvuru: baris@duspatikasi.com

Düş Patikası Hakkında

Biz Kimiz?

Düş Patikası Turizm Acentesi olarak, Turizm Bakanlığı’nın A 8657 (Vitray Travel) sayılı işletme belgemizi alarak yola çıktık. Bu yolda, Yurt içi ve yurt dışı alternatif, sürdürülebilir ve butik turizm faaliyetleri yapıyoruz.

Düş Haritamız

2011 yılından beri; sadece görüp geçmek için değil gittiğimiz yeri anlayıp ve hissedebileceğimiz, turistik değil entelektüel bir faaliyet olarak kaliteli, özgün seyahatler planlıyoruz. Gezerek mekanları tüketmek yerine, seyahat ederek dünyayı çoğaltabileceğimizi düşünerek yaratıcı çözümlerle yol alıyoruz. ‘’Seyyah gibi gezme’’ biçimini kendimize ilke edindik.
Yolculukların sadece fiziki coğrafyalarda ve sadece bedenle yapılmadığını biliyoruz.  Bu ilke ile; sınır tanımayan seyahat yaklaşımı için de; resmi dinleyen, müziği okuyan, doğayı koruyan, heykeli koklayan, göz ve kulaklara şölen sunan ve insanı önceleyen seyahatler ile yol alıyoruz. ‘’
Gittiğimiz yerlere kendi doğrularımızı teyit etmek için değil sorgulamak için gidiyor, gittiğiniz gibi dönmeyeceğiniz çözümler üretiyoruz. ‘’Cevaplar yerine soruların peşinde olanlar’’ a yolcuklarını gerçekleştirebilecekleri konseptler sunuyoruz.
Seyahatler hayallerle başlar ve sizler hayal kurduğunuzda gerçekleşebileceğinden emin olabilirsiniz. Biz sizin yanınızdayız. Gezilerimizi iyi planlayarak organize ediyor, tüm detayları düşünüyoruz. Alanında uzman ekibimiz ile, detay yönetimi, yenilikçi, hızlı, teknolojiye uyumlu olarak operasyonda hizmet veriyoruz. Gidilen bölgede aracımız, otelimiz, rehberimizi en iyisi sizi karşılıyor.
Gidilecek bölgeye göre doğru saat planlaması, gezilecek alanlar, mekanlar seçiyoruz. Etkin iletişimi ve detaylardaki incelik ile bütünleştiriyor gezilerimizi sanata çevirmeyi hedefliyoruz. Düş Patikası olarak misafirlerimizin mutluluğu ve memnuniyetini birinci sırada tutuyoruz.
Bunu yaparken yeniliğe açık, genç, dinamik kadromuz ile, dünyadaki seyahat algısını ve teknolojik gelişmeleri takip ederek yol alıyoruz.

Barış ATAÇ

1979 Yılında Ankara’da doğdu. Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünü bitirdikten sonra Yüksek lisansını iş hukuku alanında Kadir Has Üniversitesinde yaptı.
Lise yıllarında başladığı seyahat kültürü; Üniversite yıllarında kendisini daha çok hissettirmeye başladı ve bir tutku haline dönüştü. İş yaşamı boyunca peşini bırakmayan seyahat etme tutkusu en sonunda Düş Patikası nı kurmasına yol açtı. Düş Patikasında sıra dışı gezi planları yapıyor.
Eş zamanlı olarak, TÜRSAB (Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği) ta, İstanbul Boğaziçi Bölge Temsil Kurul Üyeliği görevi ve TOAR (Tüketici, Otel, Acenta, Rehber İlişkileri/ Şikayet) ihtisas Başkanlığı’nda aktif görev almakta.

İbrahim KÖSELİÖREN

1973 yılında Kars’ta doğdu. Doksanlı yıllarda İstanbul’a yerleşti. 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Avrupa Topluluğu bölümünden mezun oldu. Yurtiçi ve yurtdışında birçok firmada İnsan Kaynakları ve İdari İşler alanında yöneticilik yaptı.
Bu dönemde farklı ülke ve coğrafyaları tanıma fırsatı elde etti. 2014 yılında seyahat etmeyi seven birisi olarak Düş Patikası ile yolları kesişti.2014 yılından beri profesyonel olarak Düş Patikası çatısı altında seyahat planları ve gezi tasarımları yapıyor. Kültürler arası etkileşimin insan üzerindeki etkisine çok inanıyor. Uzun yolculukları seviyor.

Düş Patikası Hikayesi!

Düş Patikası, Video ve Grafik Tasarımcı Arıyor ilanını siz değerli takipçilerimiz ile paylaşmaktayız.

Kendi bilgi birikiminiz ve tecrübeleriniz ile, istenilen koşulların örtüşmesi durumunda ajans ve medya iş arayışında olan sizlere; uygun iş alanlarını sağlıyor ve kariyer yolculuğunuzda bir parça da olsa katkı sağlamaya çalışıyoruz.

İnternetten ajans ve medya işi bulmak isteyenlerin işini kolaylaştıran bir platform olma misyonu ile, sizleri geleceğe taşıyan ve hak ettiğiniz kariyeri bulmanız için sektörel odaklı güncel iş ilanları paylaşımlarımızı sürdürmeye devam ediyoruz.

Sosyal medya uzmanı iş ilanları,
dijital ajans iş ilanları, dijital pazarlama uzmanı iş ilanları,
art direktör iş ilanları, kameraman iş ilanları,
grafik tasarım iş ilanları, prodüksiyon iş ilanları,
metin yazarı iş ilanları, yazılımcı iş ilanları,
mobil pazarlama iş ilanları, muhabir iş ilanları,
set iş ilanları, kamera arkası iş ilanları, film set ekibi iş ilanları,
dizi set arkası iş ilanları, sinema sektörü iş ilanları
videographer iş ilanları, sanat yönetmeni iş ilanları ve daha bir çok ajans ve medya sektörü iş ilanlarının yayınlandığı, firmaların departmanlarına yeni takım arkadaşı bulduğu insan kaynakları ve kariyer sitesi vizyonu ile birlikte hizmet veriyor, yelpazeyi oldukça geniş tutarak herkesin istediği mesleğe ulaşmasına olanak sağlamaya çalışıyoruz.

“Türkiye’nin Ajans ve Medya İşleri” sloganıyla, uzun yıllardır bu sektörde yürüttüğümüz ilerleyişimizde tamamen sizler için fayda odaklı çalışmakta ve memnuniyet politikası çerçevesinde ajans ve medya işleri hizmeti vermekteyiz.

"Düş Patikası, Video ve Grafik Tasarımcı Arıyor" ilanının olduğu sayfada belirtilen detayları inceledikten sonra koşulları sağlamanız durumunda başvurunuzu yapıp, ekibin arasında yerinizi almaya bir adım daha yaklaşabilirsiniz.